Sympa HR

Sandwalk er mangeårig dansk partner og repræsentant for Sympa HR:

  • Cloud-baseret end-to-end HR system
  • Stor funktionalitet
  • Sammenhæng i data og processer
  • Høj grad af fleksibilitet
  • Enkel integration med andre systemer
  • Stærk GDPR og proces understøttelse
  • Attraktiv og hurtig ROI – Typisk overskud efter 10 måneder!

Få et bredere indtryk af Sympa HR herunder.
– Eller book et møde og en demo med det samme.

Hvad er Sympa HR?

 

Sympa HR har siden 2005 opbygget omfattende erfaring med cloud-teknologiens muligheder

Sympa HR giver sig adgang til alle data via forskellige platforme – sikkert og effektivt.

Vækst siden starten

 

Sympa HR udspringer fra Finland hvor det er et meget stærk brand.

De seneste år har Sympa HR haft markant vækst og opnået stor markedsopmærksomhed i Norden og dele af Europa.

HQ og R&D er i Helsinki/Lahti og der er lokal support i de enkelte lande.

Sammenhæng og effekt i dagligdagen

 

Sympa HR binder jeres organisationsdata og HR processer sammen – end-to-end

Sikrer overblik i realtid og reducerer fejl og manuelt arbejde

Stærk rapportgenerator, procesunderstøttelse, godkendelsesflow og påmindelser skaber indsigt, gør dagligdagen lettere og øger kvaliteten i arbejdet for HR og ledere.

Typiske situationer

 

Genkender I noget af dette?

 

  • Jeres gammelt system er knopskudt og blevet uoverskueligt
  • Ønske om at optimere HR og ledelsesarbejdet – fra rekruttering til fratræden
  • Ønsket om et end-to-end system I selv kan tilpasse uden hjælp fra konsulenter og IT folk
  • Behov for bedre ledelsesinformation – mere tid til at gennemføre gode beslutninger end at samle valide data
  • Behov for enklere udveksling af data med andre systemer – internt eller med hovedkontor/datterselskaber
  • Jeres nuværende system understøtter ikke GDPR eller e-signaturer
  • Det nuværende system er ikke effektivt opdateret, supporten for træg eller for dyr – I ønsker ”more value for money”

Sammenhæng i HR processerne

 

Sympa HR giver en lang række funktioner – som I selv løbende kan tilpasse og udvikle så det passer til jeres egne behov.

Udgangspunkt i ”Best Practise” indenfor HR. Sandwalk kan desuden evetuelt bistå med optimering af jeres HR set up – strategisk og operationelt

Sympa HR muliggør bl.a. automatisk produktion af ansættelseskontrakt ud fra kandidat- og stillingsdata og bedre håndtering af onboarding aktiviteterne.

Udbytte for alle

 

Sympa HR giver markante fordele for de enkelte grupper i organisationen.

Adgang til specifikke data styres fleksibelt gennem tildelte roller.

Sympa HR følger jeres udvikling

 

Sympa HR kan følge jer ind i fremtiden

SMV og store koncerner

Nationalt og på tværs af lande og forretningsområder

Plads til store ambitioner og vækst – enkelt og smidigt og med god forankring i organisation.

Enkelt adgang til alle relevante data

 

Jeres eksisterende løn – og evt. tidsregistreringssystem – fastholdes og data udveksles fleksibelt ”begge veje”.

Data skal ikke overføres manuelt, fejl undgås og arbejdstid frigøres til andre opgaver.

Sympa HR kan være ”single point of entry” for ledere, HR og medarbejdere.

Attraktiv økonomi

 

Vores track record viser at vores budgetter holder og at ROI typisk er omkring 10 måneder!

Den løbende investering er baseret på antal medarbejdere

Eksisterende udgifter til f.eks. rekrutteringssystem vil kunne bortfalde og modregnes, idet Sympa HR allerede har disse funktionaliteter

Sandwalk hjælper gerne med at lave de indledende investerings- og beslutningsoplæg samt business case inden en aftale indgås.

Sympa HR kort

 

  • End-to-end funktionalitet
  • Høj kundetilfredshed
  • Enkel integration til andre systemer
  • Fuld GDPR opfyldelse – og mere til
  • Udgangspunkt i ”Best Practise” indenfor HR og rapportering
  • Markante positive effekter
  • Maksimal fleksibilitet – mulighed for enkelt selv at justere
  • Stærkt implementerings team
  • Kort implementeringstid – hurtig værdi og reduceret risiko
  • Attraktiv økonomi og hurtig ROI

Alt det ekstra......

 

  • Stort erfaringsgrundlag
  • Løsninger tilpasset jer
  • Hotline og effektiv support
  • Enkle opdateringer
  • Kundekonferencer
  • Bidrag til udvikling
  • Træninger og webinarer

Stor tilfredshed og udbytte

 

 

  • Markante forbedringer
  • Stor tilfredshed
  • Kan se at vores budgetter holder = tryghed

Bred kundebase

 

Sympa HR tilpasses fleksibelt til den enkelte kunde – og ikke omvendt.

Derfor anvendes Sympa HR i mange forskellige brancher og virksomhedstyper.

Organisationsstørrelsen er heller ikke afgørende. Vi har kunder med alt fra 50 til over 8000 ansatte.

Enkeltstående virksomheder og koncerner. Èn lokation og mange. Ét land og internationalt.

Så der er plads til både at udvikle sig og til at vokse – og til at få nye behov.

Sympa HR støtter jeres udvikling!

Hvorfor valgte jeg SELV Sympa HR?

Et personligt perspektiv på valget af Sympa HR

Da Sandwalk omkring 2010 besluttede at blive Sympa HR’s første danske repræsentant, var mit valg baseret på mine egne erfaringer og ønsker til et HR system,
fra den tid hvor jeg selv var aktiv og praktisk HR ansvarlig. Dvs. hvis jeg selv skulle have valgt at bruge systemet i praksis.

Min egen begrundelse var – og er stadig i dag, bl.a. at Sympa HR

  • Dækker hele ”kæde” – fra ansættelse til afsked
  • Aktivt understøtter processer så det bliver ”nemt at gøre det rigtige”
  • Professionaliserer og forenkler HR og ledelsesarbejdet markant
  • Frigør ressourcer fra administrative opgaver, der kan flyttes til mere direkte værdiskabende aktiviteter
  • Samler data og giver reel, opdateret og fælles indsigt på tværs af hele organisationen
  • Muliggør at man fastholder eksisterende tids- og lønsystemer
  • Er utroligt nemt og intuitivt at anvende
  • Giver lokale handlingsmuligheder for ledere, medarbejdere og HR
  • Giver mulighed for at superbrugere selv hurtigt og enkelt kan justere og udbygge datafelter, processer og rapporter m.m. – uden brug af konsulenter eller IT specialister
  • Gør det nemt at udveksle data med andre systemer, og at lave brugbare rapporter
  • Giver høj værdi og funktionalitet for en attraktiv investering

Senere (var ikke så aktuelt dén gang), at Sympa HR meget progressivt understøtter GDPR og e-signatur

 

Med andre ord….det var vigtigt, at jeg ville have lyst til at anvende det selv – og det havde (og har) jeg!

Hvad er vigtigt når vi indfører Sympa HR?

Med baggrund i egne meget omfattende praktiske projekt-, change- og HR-erfaringer, ved jeg ”hvor skoen trykker” når nye HR tiltag skal indføres.

Sandwalk lægger derfor særligt vægt på følgende når indførelsen af Sympa HR forberedes og gennemføres:

  • Skabe et fælles klart billede af baggrunden for og formålet med at indføre et nyt HR system (Business Casen). Sandwalk bistår gerne med at med at lave denne eller ligende investerings- og beslutningsoplæg inden vi laver en aftale.
  • Tydeliggøre roller, opgaver og tidsplaner for de involverede
  • Trinvis og agilt – realistiske 80% løsninger til at starte med….hurtig værdi, lav risiko og reduceret investering……undgå overambitiøse og unødvendigt omfattende kravspecifikationer. Derefter ”bygge videre” når erfaringer er opnået og nye reelle behov er identificeret
  • Effektiv iterativ implementeringsproces i tæt samarbejde med kunden – hurtig og effektiv justering og implementering = hurtig værdi
  • Fokus på den grundlæggende effektivitet og sammenhæng i HR inden Sympa HR indføres
  • Høj opmærksom på de ting, der skal forberedes ”bagved og udenom” selve HR systemimplementeringen – af jer selv og eventuelle andre systemleverandører

I samarbejdet med Sandwalk om et nyt HR system, får I derfor ikke en sælger eller en tekniker, men en senior praktiker med omfattende erfaringer indenfor HR og projekt- og forandringsledelse, der følger jer hele vejen – også med konkret bistand på HR/change området hvis I ønsker det. Èn der har prøvet det selv – også fra jeres perspektiv!