Opgaver og projekter

 

Se venligst mere under menuen “Ydelser”

 

 

 

Her et lille udvalg af projekter og opgaver der er løst gennem tiden:

  • Fuld virksomhedstransformation inkl. ny organisering, topledelsesudvikling, effektiviseringsforløb, udvikling af ny strategiproces og delstrategier
  • Effektiviseringsforløb, f.eks. af leveringskvalitet, kundeservice og administrativ forenkling
  • Nordisk implementering af koncept for løbende forbedringer
  • Ledelsesudviklingsprogrammer i ind- og udland, f.eks. Norden og Thailand
  • Design og gennemførsel af change management støtte til store og tværnationale projekter – f.eks. ifm. ny global salgsstrategi, nyt IT system og  omlægning af forretningsprocesser
  • Opbygning og udvikling af nationale og tværnationale HR funktioner, inkl.  udvikling af HR nøgletal og HR business partner struktur og -kompetencer
  • Udformning af strategiske kompetencemodeller
  • Udformning af kompetenceudviklingsstrategier og -tiltag, inkl. ledernetværk, e-learning og corporate academies
  • Gennemførelse af kunde- og medarbejdetilfredshedsundersøgelser
  • Pre og post merger aktiviteter, inkl. juridiske forhold
  • Design og implementering af ny IT organisation
  • Design af lønpolitikker og performancebaseret lønsystemer
  • Udvikling og implementering af tværnational talent og performance leadership